Alla inlägg under januari 2009

Av Madde - 30 januari 2009 20:13

Var förbi chefen en sväng och fixade med lite papper.

Efter det åkte jag hem till Maria.

Vi spelade Skip Bo och snackade skit. ;)

Efter det ville Eva att jag skulle komma till Storvik på kaffe så

det gjorde jag.

Fick äntligen åka hem och äta "lunch" vi typ 4-tiden.. ;)

Ikväll ska jag, Marina och Angelika sjunga lite sing star hos

Marina före de ska ut på krogen. ;)

Av Madde - 28 januari 2009 14:18

Grattis Louise!

Av Madde - 28 januari 2009 14:08

Maria och Tomas lurade ut mej, Marina och Sara ut i skogen.

Självklart var Lucky, Blaze och Otto också med oss ut. ;)

Vi pulsade i snön hur länge som helst innan vi kom till

grillplatsen där vi stannade en stund. ;)

Pulsningen var jobbig så det var skönt att jag, Marina och Sara

tog en annan väg utan pulsning på vägen hem! ;)

Sen hamnade vi hemma hos Maria och Tomas och sjöng lite sing star

och spelade Skip Bo. ;)

Av Madde - 25 januari 2009 13:59

Det var ganska kul igår.

Jag och Marina drog dock vid 1-tiden till 8 ball och

sedan en sväng till Tezzy. ;)


Ikväll ska jag, Maria och Marina ha tjejkväll

och sjunga sing star. ;)



Av Madde - 24 januari 2009 13:57

Idag ska jag på Lobby med Marina och Emelie.

Plus några till som Emelie känner. ;)

Bio

Av Madde - 20 januari 2009 15:43

Igår var jag på bio med Bella.

Vi såg på Vi hade iaf tur med vädret igen.

Den var inte speciellt bra eller rolig men den var bättre än 1an iaf!

Sen när jag skulle åka hem så startade inte bilen så

Inge fick komma till Gävle och bogsera hem mej!

Ikväll ska jag och Marina gå på bio oxå.

Vi ska se Bröllopsduellen hade vi tänkt iaf om det inte blir nån ändring!

Nu ska jag ta och dricka lite kaffe med Eva tänkte jag,

och hjälpa henne att välja glasögon.

Av Madde - 19 januari 2009 16:04

Jag blev alldeles nyss medlem på Bidster.

Man får lägga skambud på grejjer och har man det bästa budet så får man köpa den grejjen för det..

Verkar bra men har inte riktigt hunnit fattat allt än. ;)

För att bli medlem gå in på:

http://www.bidster.com/friend?ref_id=406166&set_country=swe

Av Madde - 17 januari 2009 23:38

Igår var jag på Brasses avskedsfest eller vad man ska säga. ;)

Det var ganska roligt iaf.. ;)

Vid 23-tiden gick jag, Eva, Marina, Therese W och Anders till Kharma.

Therese & Anders kom dit senare oxå.

Det var knappt nå folk alls där men vi hade kul ändå. ;)

Spela, dansa och dricka kan man ju göra fast att det inte är så mkt folk på krogen.. ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards