Alla inlägg under februari 2009

Av Madde - 28 februari 2009 14:59

Idag har jag varit på Ockelbo marknad med Maria, Tomas & Martin.

Jag köpte chips, chokladbollar och såklart 3 älvor! ;)

Jag ville egentligen köpa mer älvor men hade inte så mkt pengar på mej plus att jag inte har plats för alla som jag redan har.. ;)

Ikväll kanske jag ska följa med Marina på en födelsedagsfest.

Har ingen aning om vem som fyller och vet inte exakt vart vi ska vara,

men det kan nog bli kul ändå. ;)

Kanske ska ha på mej min nya klänning som jag fyndat på tradera. ;)

Av Madde - 28 februari 2009 14:51

Nu var det ett tag sen jag skrev här i min blogg

så nu måste jag uppdatera lite. ;)

Den 12-13 var jag, Marina, Maria, Tomas, Therese, Anders, Emelie och Fredrik på Vinylkryssning på Cinderella.

Det var kul trots alla j*kla kameror som var överallt pga inspelning av nya säsongen av färjan.. :/

Den 21 hade vi överrasknings maskeradfest för Tomas som fyllt år. ;)

Jag var självklart älva.

Det var roligt att alla lyckades vara olika saker. ;)

I onsdags var jag ut på Kharma med Marina, Therese W, Emelie, Louise, Emelie S, Maria och Tomas.

Det var roligt.. speciellt roligt var att se den långa kön med killar till scenen där Bingo Rimér

tog foton på frivilliga tillsammans med lättklädda tjejer. ;)

Av Madde - 10 februari 2009 23:36

På förmiddagen var jag och Therese och simmade.

På eftermiddagen var jag på personalmöte

men det blev man inte direkt klokare av..

Vet fortfarande inte hur jag jobbar i mars och hos vem/vilka!

På kvällen var jag och Inge

hem till mina föräldrar och åt middag.

Sen resten av kvällen har jag suttit här vid datorn och tagit det lugnt. ;)

Av Madde - 9 februari 2009 11:49

Idag jobbar jag eftermiddag, börjar om 2 timmar ca. =/

Efter det så antar jag att jag bara ska hem och typ kika på film eller nåt..

Eller så åker jag förbi Marina en sväng före.

Vi har lite roliga spel vi ska fixa ordning innan kryssningen. ;)

Av Madde - 6 februari 2009 11:47

Jag jobbar hela helgen, em idag och fm lördag och söndag.

Men ikväll efter jobbet så ska jag åka förbi Malin som har inflyttningsfest idag. ;)

Och imorgon kväll ska jag på tjejkväll i Gävle med Marina, Bella, Kristin, Madde, Mia och Hanna. ;)

Av Madde - 3 februari 2009 23:45

Idag var jag, Therese och Maria på Parkbadet och simmade.

Maria tröttnade ganska snabbt men simmade ändå. ;)

Sen var jag och Maria på äventyrsavdelningen medan Therese simmade

klart sina vändor. ;)

Efter badet åkte jag och Maria till Monroes och käkade. ;)

Och sen hamnade vi hos Marina där vi spelade lite skip bo som vanligt! ;) 

Av Madde - 2 februari 2009 19:43

Idag jobbade jag fm.

Efter det åkte jag hem och tänkte ta det lugnt men

Bella sms-terra mej för hon och mamma ville hälsa på.

Så de kom hit och fikade lite. ;)

Av Madde - 1 februari 2009 14:19

Igår var jag på Louise födelsedagsfest. ;)

Det var jättetrevligt.

Vi gjorde ölspel, spelade Guitar Hero och dansade. ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards